28 October 2009

~~~~MENJENGUK BLOG~~~~

assalamualaikum,,,,,,,,,

lama rasa nya aku x update blog ni,bkn aku melarikan diri,,@myepi kn diri,,aku x sihat sebenarnya,,,dmm,batuk n selsema,,bkn nya
"H1N1" tau,,,cite nya bergini,,ayah aku yg mula2 dmm..biasa la kn dah nama pn serumah,,,pas ambik ubat,,pagi 2 sewaktuaku bgn nk pi keja,,dah rasa len je,,,,,mula2 selsema,,n pastu dmm n sekrg batuk,,,,rupanya ank sedara aku fatin n syhmi pn jdi cm aku,,cm aku ni x pe la,,cian plak aku tgk si syhmi 2,,selalu ngn aku mmg manja,,tpi sejk dmm n batuk ni,,asyik nk nangis je,,,sedih aku,,sbb 2 aku dah lama x jenguk kt blog kwn2,,thanks pada yg sudi bertanya khabar,,,ingt lgi ye korang kt aku ye,,,,,,,,,,,
masa ni aku masih di tahap batuk n selsema,,dmm da lega,,
k la sampai berjumpa lgi,,insyallah~~~~~~~~~~~~~

No comments: