08 August 2009

hari ni dlm sejarah,,

pgi tdi aku gi pasar ngn mak aku,,e2 la rutin tiap2 minggu kami,, ari ni,,bila nk beli ikan,,mak oii,,,,,,mahal nya,,,sekilo rm 8.00 ikan 2 pn bkn elok sgt pn,,dah nk pecah perut pn,,,,ramai2 peniaga menyatakn,,harga ikan melambung sbb "ribut kt laut"mgkin btl kot,,,,,niat di ati nk beli tuk wat laksa tuk "my hb"esk,,,,,,,tgk esk la plak kot2 ada murah ckit hihihiihihi,,,,

ptg ni aku kuar gi "spa" milik akak 1 tempat keja ngn aku,,,,aku gi wat facial muka,,,,bkn main sedap,,terrtido aku hehehehehehehhehe,,,,wat malu je kn ,,,,,lama gak dlm 1jam 45minit,,,akak 2 siap kata,,"emn sambut cik abg ker?"aku cuma tersenyum jeeeeeee,,,,sampai umh pn da ptg,,,,,,,
kira nya ni sejarah dlm hidup aku wat cm ni,,,dlu sekali je wat ,,2 pn masa mlm akad nikah n ari kenduri,,selebih nya wat sendiri,,,lgpn hb aku da izinkn aku wat semua ni,,,,,,,

esk pgi "my hb"sampai,,aku akn pi ambik dia kt stesen bas kgr,,,,,emmmmmmmm,,napa sekarang ni aku asyik "merindui nya"?

No comments: