13 June 2009

rindu,,serindu2nyaaa ,,,,,,,,,,,,,

rindu nya,,,,e2 yg pertama aku ungkapkn bila memasuki blog yg dah 5 hari aku x masuk ni,,,mana x nya aku sibuk meluangkn masa ngn hb,,dlm 4 ari 2 semua tempt dah aku "pi",,yee laa bkn nya aku kurang berjln,,tpi ngn kehadiran insan tersayang tntu lbh bahagia,,
kali ni hb balik ,,dia menyuarakn agar aku ikut dia blik ke sana andai kata permohonan pertukaran dia,,emm,,syg aku nk tingai kn kerja aku kt cni,,tpi kerna syg aku kt dia,,insyallahhhh,,aku akn ikut,,tpi aku minta tangguh pas raya,,
bila di fikirkn blik,,tempt seorg isteri ada lah di sisi suami tersayang,,n e2 yg akn wat kasih sayang,,n cinta berkekalan,,(cewahhh,,berfalsafah pulak aku ni,,hehehehehehe)hb pn da selamat sampai ke phg,,n mlm ni terus masuk kerja,,n esok kena gi berkawad pulak,,,e2 la sentiasa bz,,,aku ttp mcm ni,,msh still ngn keja,,ari org cuti aku keja gak,,bnyk keja ku yg x siap sbb asyik cuti jeee..

No comments: